Friday, July 27, 2012

Duit Raya Design Baharu

Hari ni aku dah berjaya menukar duit raya. Menariknya kali ni aku dapat kesemua design baru. Gambar ni bukanlah duit aku semuanya. Seperti biasa aku menerima pesanan dari adik beradikku yang nak tukar juga.

Aku dapat bantuan dari bekas rakan sekerjaku yang tiap-tiap hari akan ke bank. Jadi dengan hubungan baik yang terjalin, senang la dapat tukar. TQ to Miss Ada.

Korang dah tukar ke? Kebiasaannya bank akan menetapkan tarikh penukaran duit raya. Aku tak tau la bila tarikh tersebut. Semuanya bergantung pada cawangan itu sendiri. Bila sampai tarikhnya, cepat la habis. Hehehe......


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...