Saturday, July 21, 2012

Selamat Menyambut Ramadhan 1433H

Assalamualaikum w.b.t.

Dah lama rasanya aku tak update blog ni. Maklum la kesibukan yang melanda sejak bertukar kerja menjadi penghalang. Namun dalam kesibukan itu, banyak perkara yang dah berlaku dan merupakan pengalaman yang bermakna buatku. Aku bertukar kerja ke bidang yang amat asing bagi ku. 2 bidang baharu sekaligus. Banyak ilmu yang dapat aku pelajari.

Sebenarnya bukan itu yang aku nak kongsikan. Tapi posting kali ini khusus untuk aku ucapkan selamat menyambut Ramadhan dan menjalani ibadah puasa. Marilah sama-sama kita kutip segala kelebihan yang ada padanya. Mari kita menambah amalan sunat kita. Meneruskan segala amalan sebelum ini. Kerana Allah telah menjanjikan ganjaran yang belipat kali ganda. InsyaAllah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...