Tuesday, September 13, 2011

Jamuan Hari Raya Kowamas


Hari ni Kowamas ada buat jamuan hari raya bertempat di perkarangan pejabat tingkat 9. Pukul 12 tengahari semua staf dah sibuk menghias diri. Aku pun tak terkecuali. Aku mengenakan baju melayu ungu yang mak aku buat masa kenduri kahwin adikku tempoh hari.


Kami mula bergerak ke lokasi jamuan. Maklum la pejabat aku terletak di tingkat 13 blok C. Manakala lokasi jamuan di blok B. Tahun ni pihak pentadbiran masih menggunakan khidmat katering yang sama seperti tahun lalu. Sedap katanya. Memang sedap pun. Tambah-tambah ada kambing golek. Hehehe.....


Lepas habis jamuan apa lagi, balik buat kerja la. Dah la aku tak siap closing account lagi ni. Mampus..... Ok la, sekian saja. Wassalam.....

Sent from my iPad

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...