Thursday, September 15, 2011

Puasa Enam: Hari Kedua


Alhamdulillah, aku berjaya menghabiskan hari kedua aku berpuasa enam. Sekarang dalam perjalanan balik kampung. Esok tak puasa la. Aku sambung hari Isnin nanti. Cadangnya minggu depan nak habiskan lagi empat hari. Kebetulan hari Jumaat tu akan diadakan jamuan hari raya untuk tingkat 13.

Hari ni aku bawa kereta ke pejabat. Disebabkan semalam terpaksa meredah hujan waktu balik kerja. Tapi nasib baik tak hujan hari ni.

Tadi aku ke Terminal Bersepadu Selatan (TBS) untuk ambil adik iparku sebelum ke Ampang pula untuk mengambil Saza. Sekarang ni sedang menjamu selera depan Ampang Point. Lepas ni akan terus bergerak menuju Kuala Kangsar.

Ok la, sekian saja buat kali ni. Wassalam......

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...