Tuesday, September 20, 2011

Puasa Enam: Hari Keempat


Hari ini bermula dengan sahurku pada jam 5.15 pagi. Aku hanya makan sebungkus roti High5 Blueberry. Sebelum ni aku tak suka makan roti keluaran Silver Bird ni. Tapi disebabkan kedai runcit tu hanya menjual roti tu, maka terpaksalah aku beli juga.

Aktiviti seharian aku hanyalah di pejabat. Semuanya seperti biasa. Oh ya, tengahari tadi bos lama aku yang kini menjadi pengurus cawangan datang ke pejabat. Dia baru balik bercuti ke Bandung. Alhamdulillah rezeki orang berpuasa agaknya, dia menghadiahkan aku sehelai t-shirt.

Selepas berbuka tadi, barulah aku bertolak balik ke rumah. Aku dan Asyraf singgah makan malam di kedai Nasi Kukus Ayam Berempah. Kali ni rasanya tidaklah sesedap dulu. Tak tahulah apa yang kurang.

Oklah, sekian saja coretanku. Wassalam....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...