Monday, September 19, 2011

Puasa Enam: Hari Ketiga

Alhamdulillah aku berjaya menyambung kembali puasa enamku yang tertangguh tempoh hari.  Minggu lepas aku hanya berpuasa selama dua hari iaitu pada hari Rabu dan Khamis.  Hari Jumaat aku pulang ke kampung.  Jadi aku tak berpuasa la.  Jadi hari niaku menyambung kembali puasaku.


Aktiviti seharian di pejabat adalah seperti biasa.  Cuma banyak kerja la disebabkan awal minggu.  Pagi tadi aku ada mesyuarat pertama untuk persediaan bajet syarikat.  Bos maklumkan bahawa persidangan bajet akan diadakan pada minggu pertama bulan Disember.  Lokasi yang telah dipilih adalah di Kuantan.  Tahun lepas aku ke Langkawi.  Mungkin tahun ni bos nak kurangkan belanja kot.  Belanjawan berhemah. Hehehe....  Apa-apa pun, akan bermula la kerja yang memeningkan kepala.  Harap-harap tahun ni tak seteruk tahun lepas la.

Sekian saja, wassalam....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...