Wednesday, September 14, 2011

Puasa Enam: Hari Pertama


Alhamdulillah, aku berjaya habiskan puasa 6 aku untuk hari yang pertama. Bermula pada pukul 5.15 pagi aku bangun untuk bersahur. Aku memang dah beli roti gardenia coklat yang berharga RM 0.70 tu sebagai sahurku. Kiranya sebagai alas perutku sepanjang hari ni la.

Waktu rehat tengahari, aku tido kat surau. Minggu ni giliran kaum adam rehat pukul 12, jadi senang la aku nak tido kat surau. Yer la, pukul 1 zohor blom masuk lagi. Jadi takde gangguan la.

Petang tadi bos dah panggil aku, rizal dan pn aida untuk memberitahu kami tentang persediaan untuk persidangan bajet tahunan syarikat. Dato' Shukree dah beritahu yang bajet tahun ni akan diadakan pada minggu pertama bulan disember di Kuantan, Pahang. Lokasinya akan ditentukan kelak. Tapi biasanya bos akan main golf lepas tu. Jadi, hotel tu mesti la dekat dengan padang golf. Macam tahun lepas diadakan di Sheraton, Langkawi.

Balik keje tadi aku redah hujan. Maklum la sekarang ni aku pegi keje naik motor. Tapi aku bonceng je moto asyraf tu. Tumpang dia la. Disebabkan musim hujan yang sedang melanda ni, aku rasa macam nak naik kereta balik je. Tengok la keadaan macam mana nanti.

Ok la, sekian saja buat kali ni. Aku pun dah nak tido. Esok nak bangun sahur lagi. Wassalam.....

Sent from my iPad

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...