Thursday, September 22, 2011

Puasa Enam: Hari Terakhir


Maha suci Allah tuhan sekalian alam. Tuhan yang menjadikan siang. Menciptakan malam dengan taburan bintang di langit. Aku dah selesai melengkapkan puasa enamku hari ini. Setelah menempuhi segala dugaan dan cabaran. Cewahh...hehe

Hari ni aku makan agak lewat iaitu pada jam 8.30 malam. Aku berbuka hanya dengan air kosong dan kuih kacang tumbuk sahaja. Lepas maghrib aku pergi membeli barangan keperluan untuk jamuan hari raya bagi tingkat 13 di tempat kerjaku. Disebabkan berstatus bujang, aku hanya membawa pinggan, mangkuk, sudu dan garfu. Majlis esok adalah berbentuk "pot luck". Lepas tu baru la aku pegi makan di warung wak mus yang terletak di depan guard post.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...